Az álmok nem hazudnak?

2009.11.22. 16:27

 

Egy beszélgetés alkalmával valaki azt ajánlotta, ha már ugy is ilyen frankó álmaim vannak miért nem osztom meg a blogolvasókkal? Gondolkodtam kicsit a dolgon, és eldöntöttem nem leszek rest és leírom két nagyon érdekes álmom.

Kezdem is az elsővel. Valamelyik nap álmodtam a Matyi szoborról. Mindenki tudja aki kolozsváron tartózkodik, hogy mennyi sok hercehurca volt a szoborral és a a térrel kapcsolatosan. Kié itt a tér? Szép-e vagy sem? Multifunkcionális-e vagy sem?Én egy picit más megközelítésből szemléltem abban a bizonyos álmomban.

Azt álmondtam, hogy szegény Mátyásnak egyik napról a másikra, vagyis egy éjszaka ellopták a lovát. Ló nélkül ébredt, szegény lógott a levegőben, még mindig olyan pózban ahogyan szokott ülni a paripáján. Mi emberek persze csodálkoztunk, majd dühösek voltunk, hogy ki merészelte "meglovasítani" a nagy és igazságos király kedvenc hátasát.Persze születtek különböző hipotézisek is: néhányan a román nacionalistákra tippeltek, néhányan egyszerüen a lovat hibáztatták, és voltak olyanok is akik azt állították, hogy a nagyon drasztikus módszerekkel dolgozó állatvédők voltak.

Hogy végül megkerült-e a paripa, nem tudni. Nem sikerült befejezni az álmot, mire előkerült  volna a ló addigra felébredtem. Ti hogyan fejeznétek be az álmot? Szerintetek hogyan tünt el Mátyás király négylábú kedvence?

Második álmom talán meg bizarabb.Azt álmodtam, hogy a Harmadik Birodalom egyik SS tisztje vagyok. Ez már önmagában is furcsa, nem biztos, hogy abban az időben megtürtek volna női katonát a hadseregben.De mindegy. Ez ugyis csak egy álom, és az álmokban minden lehetséges.Álmomban sikerült találkoznom Adolf Hittlerrel es kedvenc kutyájával. De jöttek az oroszok, ezért nem tudtunk mély eszmecserét folytatni a vezérrel. Mindenkinek fegyvert osztogattak, menekülnünk kellett, jöttek az oroszok.Én és meg két társam, a legzseniálisabb menekülési stratégiát választottuk: villamoson menekültünk.

Pfuu, villamoson menekülni? Gondolkozzunk csak!A villamos nem síneken közlekedik egy megadott útvonalon? Lehet menekülni vele úgy, hogy az ellenség ne tudja merre tartunk?

 Gondolom mindenkinek vannak mindenféle furcsa álmai. Azt mondják,hogy nincs olyan ember a földön aki ne álmodna. Nektek milyen furcsa álmaitok voltak?

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kukucska.blog.hu/api/trackback/id/tr861544025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boszor 2009.11.22. 16:54:36

Valamelyik nap azt álmodtam, hogy egy nagy sárga kígyó üldöz. Közben meg árvíz volt, vagy csőrepedés, fene tudja, de bokáig érő víz volt. És hiába futottam be a házba, mert a nyavalyás kígyója a vezetékeken keresztül utánam jött. Aztán a végén utolért, és kiderült, hogy csak beszélgetni akar. De nem tudom már meg, hogy mit mondott, mert felébredtem:(
süti beállítások módosítása