Marhavásáron

2010.02.18. 18:29

 

 

A kapcsolatok néha tönkreteszik az egónkat. Mindenki volt már olyan helyzetben, hogy annyi ideig volt valakivel , hogy a végen elhitte saját magáról, hogy az a személy nélkül már el sem tudná képzelni az életét. Valaki jön az ember életében, és megváltoztat mindent. A megrögzött singli biztos felháborodna ezen. Mondom én is, nem lehet az, hogy valakitől függjünk. Nincs az az ember, aki miatt változtatnék én vagy megváltoztatnám a szokásaimat.

 Néha saját magunknak is sokak vagyunk, saját magunk is nehezen viseljük el. Társadalmi szabályok közé szorítanak be minket, minden azt sugallja, ha egyedül vagy akkor csak félember vagy, és lehet talán valami mutáns. Nem kell nekem valaki csupán csak azért, hogy legyek valaki. Én így is vagyok valaki. Talán több is mint azok akik ki tudja hány éve boldogtalan kapcsolatban élnek. Vállalom, hogy így jó nekem. Szeretem a szabadságot, és azt, hogy az lehetek aki vagyok. Szeretek néha egyedül lenni, s azért mert így érzek azért még nem vagyok ördögtől való. Nem szeretem, ha számoltatnak, szabad vagyok, számomra ez a legfontosabb.

Próbálják belénk sulykolni, hogy kevesek vagyunk, hogy tökmindegy mit értünk-érünk el az életben, igazán sikeresek és igazán boldogok nem lehetünk, ha valaki oldalán nem villogunk majd különböző eseményeken.

Olyan marhavásár érzésem van, mikor Pista bácsi henceg Géza bácsinak a jobban tejelő tehenéről. Felvezetik a szóban forgó állatot, mindenki szemügyre veszi és véleményt mond vagy ígér érte valamennyit.

Ugyanez van az embereknél is, ha nem viszel  magaddal semmit a “vásárba”, ha nem tudod felvezetni az általad birtokolt lényt, akkor leírnak téged, kiközösítenek. És dühösek  lesznek, mert nem kritizálhatják meg a választásodat, nem áskálódhatnak ellened, hogy ejnye-ejnye már megint nem választottál jól .

A bejegyzés trackback címe:

https://kukucska.blog.hu/api/trackback/id/tr611771193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása